BEMÆRK! Dokumenter og andre informationer er kun tilgængelige via den nyeste version af hjemmesiden kaldet ProBo - bl.a. af hensyn til at nyeste version fungerer på et langt højere sikkerhedsniveau! Du finder ProBo på denne adresse, hvor du kan logge på hvis du er personligt oprettet:

https://gf-solstriben.probo.dk

 

(Denne hjemmeside nedlægges og slettes med udgangen af 2020)

 

Nogle af dine muligheder med ProBo:
Dokumentarkiv
Alle ejendommens dokumenter opdateret af administrator og automatisk til beboernes rådighed – uden besvær for ejer eller bestyrelsen og med notifikation om nye dokumenter.

Økonomiske data
Brugervenlig og ajourført oversigt over ejendommens økonomi. Tilgængelig for bestyrelsesmedlemmer døgnet rundt.

Bilagsgodkendelse
Digital og automatiseret godkendelse af bilag – for eksempel udlæg og fakturaer. Send regning direkte til ejendommens mail på @ejendomsfaktura.dk eller upload via mobil eller computer.

Digitale underskrifter
Slut med lange arbejdsgange for at få underskrevet f.eks. generalforsamlingsreferater, andelsoverdragelser m.v.

ID-legitimation
Send og opdater ID-oplysninger til administrator sikkert og i overensstemmelse med GDPR.

Nyheder
Alle bestyrelsesmedlemmer kan oprette nyheder. En nyhed sendes automatisk til de oprettede beboere, der dermed let kan følge med i stort og småt om ejendommen.

Beboerprofiler
Beboerne vedligeholder selv egne kontaktinformationer – på den måde er email og telefonnummer opdateret uden bestyrelsen skal bruge tid på det.

Automatisk opdatering af brugerlisten
Listen over beboere, der har adgang til ejendommens ProBo opdateres automatisk ved ind- og udflytning af administrator.

Beskeder
Personlig indbakke til hver beboer – og mulighed for at kontakte bestyrelsen, administrator og andre oprettede beboere i ejendommen.

SMS
Send SMS til beboerne f.eks. om planlagte møder eller orientering om akut lukning for forsyninger til ejendommen.

Kalender
Del information om vigtige begivenheder i ejendommen (f.eks. generalforsamling). Beboerne modtager automatisk notifikation forud for begivenheden.

Opslagstavle
Beboerne kan skrive opslag til alle andre i ejendommen – og bestyrelsen kan lade beboerne betjene sig selv.

Opgavestyring
Integreret opgavestyring med ejendommens servicepersoner, så beboere kan melde opgaver og vicevært kan kommunikere retur.


Grundejerforeningen Solstriben 2
Digevej 52 & 66
Digevej 54-64 og 68-80, Digevej 16+26+38
Digevej 18-24 og 28-36 og 40-50
2300 København S
CVR: 31833744

ADVODAN Glostrup
Glostrup Torv 6-10
2600 Glostrup


Det er en stor opgave at administrere en ejendom, uanset om du har en udlejningsejendom, er andelshaver eller bestyrelsesmedlem i en ejerforening. Hos ADVODAN Glostrup administrerer vi alle typer ejendomme og tager hånd om økonomi, paragraffer og den daglige drift.

Antal besøgende: 16848 (denne uge: 423)